Beeldschermcommunicatie kent diverse toepassingen. In de praktijk blijkt de ene toepassing nu eenmaal beter te werken voor het ene bedrijf dan voor het andere dus er wordt altijd gekeken welke het beste is. Zo kun je als bedrijf bijvoorbeeld kiezen voor instore interactive. Zelf producten bekijken en bestellenIn het geval van instore interactie wordt gebruik gemaakt van beeldschermcommunicatie op schermen die direct voor de klant beschikbaar zijn. Deze toepassing wordt veelal gebruikt in winkels. Tegenwoordig komen veel klanten niet eens meer een bezoek aan een fysieke winkel brengen want veel producten worden online bekeken en besteld. Komen de klanten wel naar je winkel om iets aan te schaffen dan is het zaak dat je de klant ook binnen weet te houden maar vooral dat je deze kunt verleiden tot het doen van een aankoop. De klanten bieden waar ze naar vragenTegenwoordig zijn klanten niet met het minste meer tevreden maar dien je ze het modernste van het modernste voor te schotelen. Als je voor instore interactive kiest kunnen de klanten zelf extra informatie opzoeken op een scherm als ze naar een bepaald product op zoek zijn. Dit kan heel veel zijn zodat ze alles te weten komen wat ze maar willen. Op die manier lijkt het net alsof ze thuis online informatie opzoeken. Het gaat er dus hoofdzakelijk om dat je de klant biedt waar hij of zij om vraagt om ze zo naar binnen te lokken.
Instore interactive voor jouw winkel?Wil je voor jouw winkel graag gebruik maken van instore interactive maar weet je niet precies of dit nut heeft of hoe je dit het beste kunt toepassen? Vraag dan naar de mogelijkheden bij QYN. Zij kunnen als professional op het gebied van beeldschermcommunicatie goed advies geven en de toepassing voor je in praktijk brengen. |
Voor meer info : |