Sociale wifi marketing zorgt ervoor dat iedereen, die gebruikmaakt van de internetdienst binnen een openbare ruimte zoals een bar, een café, een restaurant of een hotel, simpelweg de relevante Facebook-pagina kan ‘liken’ of over hun locatie kan ’tweeten’ om toegang te krijgen. Er zijn geen extra aanmeldingen of wachtwoorden vereist. Eenmaal verbonden, serveert Wi-Fi Analytics demografische- en betrokkenheidsinformatie van gebruikers naar de locatie, waardoor het bedrijf kan begrijpen wie de hotspot bezoekt en gebruikt, hoe lang ze online zijn, evenals hun leeftijd, geslacht en andere relevante informatie, die zij aanbieden in hun sociale netwerkprofiel. Dit betekent dat wanneer de klanten gratis wifi gebruiken, de locatie gepersonaliseerde aanbiedingen kan delen, mobiele betaalfaciliteiten kan aanbieden, een marketinglijst kan opstellen, consumentengedrag kan opsporen en zijn merk kan opbouwen.
Dus hoe kun je een investering maken om wifi beter te laten werken voor jou?
Hoe kan sociale wifi je nog meer helpen?
|
Voor meer info : https://spotonwifi.nl/nl/home-nl/ |
