Assistent Dossierbeheerder Verzekeringen

Introductie

Samen met onze klant te Lummen, zijn we op zoek naar een Assistent Dossierbeheerder Verzekeringen.

Jouw verantwoordelijkheden

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten op verzekeringsgebied;
  • Voer het algehele beheer uit met de nodige nauwkeurigheid om de kwaliteit en continuïteit te waarborgen;
  • Ontdek als vertrouwenspersoon de behoeften van de klant en stel oplossingen voor
  • Overleg met klanten en zakencollega’s om beleid te formuleren en vervolgacties te ondernemen;
  • Omgaan met annulerings-, opschortings- en ongeldigmakingsbeleid;
  • Blijf op de hoogte van markttrends

Jouw profiel

  • Je hebt een hogere opleiding genoten (bachelor of master) (financiën, juridische praktijk, etc.).
  • De ervaring van de verzekeringssector is een grote troef.
  • Vloeiende mondelinge en schriftelijke communicator.
  • U kunt onze klanten adviseren op basis van betrouwbare argumenten en de nieuwste kennis.
  • Het huidige Office-pakket biedt u enkele geheimen, u kunt verschillende taken uitvoeren.
  • Je bent resultaatgericht en taakgericht en toont initiatief en betrokkenheid naar klanten en organisaties.
  • Uw kenmerk is ook uw enthousiasme en stressbestendigheid.

Ons aanbod

  • Omgeving: Mooie omgeving in het nieuwe moderne kantoor
  • Training: we bieden extra trainingsruimte.
  • Collega: wie kan je helpen een major te vinden die je nog niet onder de knie hebt?
  • Onafhankelijkheid: een ruimte om onafhankelijkheid en creativiteit te cultiveren.

https://www.vindazo.be/vacatures/assistent-accountancy.html