Heeft u te vaak dat u teveel bezig met het beantwoorden van telefoontjes en dat u eigenlijk niet toekomt aan andere zaken? Het inschakelen van een betrouwbare inbound callcenter kan dan een oplossing zijn. Met een inbound callcenter kunt u telefoontjes doorschakelen en onze werknemers van het inbound callcenter nemen de telefoontjes op. Reden voor gebruik inbound callcenterWaarom zou u gebruik maken van inbound callcenter? Simpelweg omdat het u veel gemak biedt, geen telefoontjes die u meer afhoudt van u werk. Maar dat niet alleen, denk bijvoorbeeld aan als u afwezig bent maar toch bereikbaar wilt zijn voor klanten of voor andere binnenkomende telefoontjes. Met een telefoonservice kunt uw telefoon naar een telefoniste doorschakelen. Heeft u een servicegerichte organisatie? Ook dan is het gebruik van een inbound callcenter een oplossing. Van maandag t/m zaterdag tussen kunnen wij ervoor zorgen dat vragen van uw klanten netjes worden afgehandeld. Gaat het om specifieke informatie over producten of diensten? Dan zorgen wij ervoor dat onze telefonistes van ons inbound callcenter op de hoogte zijn van alle product specifieke kenmerken. Functionaliteiten inbound callcenterMet een inbound callcenter kunt u gemakkelijk telefoontjes laten beantwoorden en klachten laten afhandelen door professionele telefonistes. Behalve het beantwoorden van telefoontjes biedt een inbound callcenter nog meer diensten aan. Zo kunnen we ook buitenlandse telefoontjes beantwoorden. We hebben binnen ons team van telefoonservice divers Engelssprekende of Duitssprekende telefonistes. Zij hebben een excellent niveau van zakelijke Engels of Duits. Ook het beantwoorden van mails of het maken van afspraken (agendabeheer) worden door een inbound callcenter opgepakt. Wilt u het een keer uitproberen? Meld u dan aan voor een proeffase en u kunt 1 week lang gebruik maken van de diensten die ons inbound callcenter aanbiedt Zo kunt u kijken hoe onze ervaren telefonistes uw telefoongesprekken afhandelen en of het u bevalt. |